Mieszkańcy obozu potrzebują pomocy

Karmimy uchodźców na Lesvos!

Mieszkańcy obozu Moria 2.0. na co dzień borykają się z ogromnymi problemami, ale nie sposób ich rozwiązać, jeśli najpierw nie zaspokoją głodu. Każdy wykupiony przez Was posiłek zwiększy nasze możliwości. Nasze marzeniem to móc dostarczać posiłki codziennie do wszystkich.

czytaj więcej

Mamy już:
37 462
Potrzebujemy:
38 000
Fundacja

Cele statutowe

W Dobrej Fabryce produkujemy dobro w tych zakątkach świata, gdzie zło odbiera ludziom nadzieję, zdrowie, radość i życie. 

Do celów statutowych wpisaliśmy:

1. Inicjowanie i wspieranie nowatorskich rozwiązań w różnorodnych dziedzinach życia społecznego, a szczególnie w ochronie praw i wolności człowieka oraz w ochronie życia rodzinnego i profilaktyce społecznej, na rzecz ludności z biedniejszych regionów świata, a także z Polski.

2. Udzielanie pomocy społecznej, umożliwiającej zaspokojenie niezbędnych potrzeb osobom i rodzinom pochodzącym z biedniejszych regionów świata, a także z Polski.

3. Podejmowanie działań zmierzających do usamodzielnienia się osób i rodzin potrzebujących pochodzących z biedniejszych regionów świata, a także z Polski i do ich integracji ze środowiskiem oraz działań zapewniających życie w warunkach odpowiadających godności człowieka.

4. Organizowanie i niesienie pomocy w każdym wymiarze, w szczególności pomocy bytowej, edukacyjnej i medycznej wśród osób z biedniejszych regionów świata, a także z Polski, ze szczególnym uwzględnieniem placówek prowadzonych przez polskich misjonarzy.

5. Działalność na rzecz organizacji, których cele są zbieżne z działalnością Fundacji, w szczególności tych, których celami statutowymi są szeroko rozumiane organizowanie i niesienie pomocy w każdym wymiarze, w szczególności pomocy humanitarnej (bytowej, edukacyjnej i medycznej) wśród ludności z biedniejszych regionów świata, a także z Polski.

6. Ochrona i promocja zdrowia wśród osób z biedniejszych regionów świata, a także z Polski.

7. Edukacja, oświata i wychowanie osób z biedniejszych regionów świata, a także z Polski.

8. Promocja i organizacja wolontariatu.

9. Krzewienie wiedzy o historii, kulturze i walorach miejsc, do których dostarczana jest pomoc.

<-- ActiveCampaign Monitor Code -->